اس پینٹنگ کے دوران ، اقوام متحدہ کی ایجنسی نے اپنا لباس دریا کے کنارے بہایا جبکہ 2 مردوں نے اس کا پیچھا کیا ، اس نے اپنے شیر کے جسم کو ندی میں ڈبو دیا۔ اس کا کیپٹ پانی کے اوپر رہتا ہے ، اور اس کے بے ساختہ بال کرنٹ پر لہراتے ہیں۔ ویمن ٹائیگر ہائبرڈز کی ہندوستانی بصری اور ادبی ثقافت میں ایک توسیعی تاریخ ہے۔ اس طرح کی کم از کم ایک تعداد ابتدائی صدی قبل مسیح میں انڈس ڈپریشن تہذیب میں پیدا ہونے والی مہروں پر ریکارڈ کی گئی تھی۔ یہ طاقتور ہستی ، اس کے گلے والے سر کے پنجوں کے ساتھ ، بلاشبہ کلاسک ادب سے اے این کی ابھی تک نامعلوم کہانی کی وضاحت کرتی ہے۔
इस पेंटिंग के दौरान संयुक्त राष्ट्र की एजेंसी ने अपनी पोशाक नदी के किनारे बहा दी, जबकि 2 पुरुषों द्वारा पीछा किया जा रहा है, उसके बाघ के शरीर को धारा के भीतर डुबो दिया है। उसकी टोपी पानी के ऊपर बनी हुई है, और उसके अनबाउंड बाल धाराओं पर लहराते हैं। भारतीय दृश्य और साहित्यिक संस्कृति में महिला-बाघ संकरों का एक विस्तृत इतिहास है; प्रारंभिक सहस्राब्दी ईसा पूर्व के भीतर सिंधु अवसाद सभ्यता में बनाई गई मुहरों पर कम से कम एक ऐसा आंकड़ा दर्ज किया गया था। यह शक्तिशाली प्राणी, उसके बिल्ली के सिर वाले पंजे के साथ, निस्संदेह क्लासिक साहित्य से एएन-अभी तक-अज्ञात कहानी को दिखाता है।